صفر تا صد سربازی روی میز نقد «به اضافه مستند»

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۲۴۷۴
صفر تا صد سربازی روی میز نقد «به اضافه مستند»
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» در گفت‌وگو با سردار مهری، سوالات مشمولان سربازی را پاسخ می‌دهد.

به گزارش برنا، پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سربازی» به کارگردانی امیرحسین نوروزی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «سربازی» ماجرایی از زندگی سربازان در پادگان است و فعالیت آنان در مدت خدمت و به ویژه دوران آموزشی را به تصویر می‌کشد. این فیلم مستند به پادگان‌های آموزشی شهید خضرایی رفته و روند طی شدن سربازی مشمولان در پادگان را به تصویر کشیده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفت‌وگوی برنامه با حضور سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار می‌شود. او به سوالاتی درباره افزایش مدت زمان خدمت، شرایط سربازان در دوران کرونا و ... پاسخگوی سوالات مردم و مجری برنامه خواهد بود.

این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه 4 آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 5 آذر ساعت ۹ صبح و جمعه 7 آذر ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود

نظر شما