سعید پیردوست:

یاد و خاطره پرویز پورحسینی همیشه در ذهن هنرمندان و هنردوستان زنده خواهد بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۴۸۰۰
یاد و خاطره پرویز پورحسینی همیشه در ذهن هنرمندان و هنردوستان زنده خواهد بود
سعید پیردوست با ابراز تأسف از درگذشت پرویز پورحسینی تأکید کرد که این بازیگر فقید هیچ‌گاه از ذهن و خاطره مردمی که با آثارش خاطره دارند، پاک نخواهد شد.

سعید پیردوست بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: پرویز پورحسینی هنرمند بزرگی بود، وقتی خبر درگذشتش را شنیدم به قدری حالم بد شد که چند ساعتی بهت‌زده تنها خاطراتی که با او داشتم را مرور می‌کردم؛ متأسفانه هر روز شاهد از دست دادن هنرمندان بزرگمان هستیم و هیچ کاری از دستمان بر نمی‌آید.

پیردوست خاطرنشان کرد: هنوز خاطره فیلم سینمایی «طلسم» در ذهنم زنده است که با مرحوم پورحسینی چه همکاری خوبی داشتیم؛ آخرین همکاری ما در فیلم سینمایی «قاتل اهلی» اثر مسعود کیمیایی بود که در آنجا هم خوش درخشیدند. او یکی از هنرمندان بزرگ سینما و به طور کل هنر نمایش ایران بود که هیچ‌وقت یاد و خاطره‌اش از ذهن هنرمندان، هنردوستان و مردمی که با آثارش خاطره دارند پاک نخواهد شد.

او افزود: پرویز پورحسینی انسان بسیار محترم و متواضعی بود. چند سالی در شهرک اکباتان در همسایگی هم زندگی کردیم و در این مدت هیچ خاطره‌ای جز خوبی از او به یاد ندارم. هیچ‌وقت خاطرات این هنرمند بااخلاق را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم خداوند به پسر عزیزش و همه دوست‌داران پرویز پورحسینی صبر بدهد.

بازیگر فیلم سینمایی «دست‌های آلوده» در ادامه تأکید کرد: ویروس کرونا حسرت‌های بزرگی برای ما به جا گذاشت، هیچ‌وقت جای خالی بزرگانی چون چنگیز جلیلوند، کامبوزیا پرتوی و حالا پرویز پورحسینی پر نمی‌شود. فیلمنامه‌های فوق‌العاده آقای پرتوی و صدای ماندگار آقای جلیلوند از سرمایه‌های هنر کشور هستند که کاش به راحتی آن‌ها را از دست نمی‌دادیم.

این بازیگر در پایان گفت: امسال بدترین سال زندگی ما بود، این همه اتفاق تلخ در یک سال بی‌سابقه است. به خانواده پرویز پورحسینی و همه سینماگران، اهالی سینما و دوست‌داران هنر تسلیت درگذشت این هنرمند ارزشمند را تسلیت می‌گویم. امیدوارم هر چه زودتر شرایطی که در آن قرار داریم از بین برود و امیدوارم خداوند به همه هنرمندان ارزشمند این سرزمین سلامتی، عمر دراز و با عزت بدهد.

نظر شما