باشگاه هواداران رادیو بنگلای به کار افتاد

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۱۹۳۳۵
باشگاه هواداران رادیو بنگلای به کار افتاد
باشگاه هواداران و شنوندگان رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی در بنگلادش افتتاح شد.

به گزارش برنا، مجتبی ابراهیمی، مدیر رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما از افتتاح رسمی‌ کانون هواداران و شنوندگان رادیو بنگلا در مراسمی‌ با حضور علاقه مندان، شخصیت ها و فعالان رسانه ای در بنگلادش خبر داد.

وی اصلی ترین اقدامات این جلسه را آغاز فعالیت رسمی‌ کانون هواداران و شنوندگان رادیو بنگلا (معروف به رادیو تهران) برشمرد که به طور رسمی در داکا پایتخت بنگلادش شروع به کار کرد.

ابراهیمی از حضور فعالان رسانه ای از جمله: زکریا چودهوری، رئیس باشگاه هواداران (عهده دار ریاست این مراسم)؛ عبدالرحمن خان، خبرنگار ارشد رادیو بنگلای معاونت برون مرزی در بنگلادش؛ سراج الاسلام سردبیر و نماینده این رادیو و تنویر صدیق، فعال رسانه ای خبر داد.

مدیر رادیو بنگلا همچنین در معرفی دیگر مدعوین ویژه این مراسم گفت: محمد عبدالله، مدیر مسئول Flow Online؛ شهناز بیگم، عضو کمیته مدیریت باشگاه ملی مطبوعات بنگلادش؛ عطاءالرحمان رانجو، رئیس باشگاه شنوندگان رادیوهای بین المللی؛ مبارک حسین فانی، رئیس کلوپ شنوندگان «DIGHI»؛ سجاد حسین ریجو، رئیس باشگاه رادیویی اخوان؛ جمال احمد سوبارنا و عرفان علی از باشگاه شنوندگان رادیو ملی بنگلادش؛ اچ ام طارق، رئیس باشگاه شنوندگان Source DX Corner و ابوسعید، رئیس باشگاه آنلاین DX به عنوان مهمانان ویژه در این گردهمایی حضور داشتند.

وی ضمن اشاره به تقاضای حضار جلسه مبنی بر برگزاری کنفرانس مخاطبان به صورت سالانه و نیز تشکیل و ثبت نام باشگاه‌ های هواداران در سطح استان‌ های دیگر از سوی رادیو بنگلا تصریح کرد: با پیشنهاد رادیو بنگلا مقرر شد تعداد 64 کلوپ شنوندگان در شهرهای مهم بنگلادش افتتاح و فعال شود که با استقبال و همراهی فعالان حاضر در این جلسه روبه رو شد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اظهارات سخنرانان مراسم گفت: با توجه به استقبال شنوندگان مناطق دور افتاده بنگلادش که هنوز برنامه‌ های رادیو بنگلا را از طریق موج کوتاه دنبال می‌کنند، بایستی کیفیت پخش موج کوتاه برای بنگلادش را ارتقا دهیم.

به گفته مدیر رادیو بنگلای معاونت برون مرزی صداوسیما، مهمانان حاضر در جلسه همچنین در سخنانی، فعالیت های رسانه ای رادیو بنگلا به عنوان تنها رسانه بنگلا زبان ج.ا.ا را تحسین و از تلاش های 40 ساله این رادیو قدردانی کردند.

رادیو بنگلای رسانه ملی که برای مردم بنگلادش پخش می‌ شود، در این کشور به «رادیو تهران» معروف است و ظرف 40 سال همراهی صادقانه با مردم مسلمان بنگلادش، از جایگاهی ویژه نزد ایشان برخوردار شده و گردهمایی‌های سالانه و داوطلبانه فعالان فرهنگی و دوستداران این رادیو در بنگلادش، حکایتگر همین پایگاه محکم است.

با رویداد اخیر، فعالیت های علاقه مندان رادیو تهران در بنگلادش، شکل رسمی‌ به خود گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز