در کانال بالکان شبکه سحر؛

روایت کمال تبریزی از «امکان مینا» در تلویزیون

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۴۴۴۸
روایت کمال تبریزی از «امکان مینا» در تلویزیون
فیلم سینمایی «امکان مینا» با کارگردانی کمال تبریزی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، این فیلم که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد 9 سیمرغ بلورین شد، در دهه 60 و دوران انقلاب اتفاق می افتد و روایت عشق و دلدادگی و شک و خیانت را به مخاطب انتقال می دهد.

زن و شوهری در روزهای پر هیاهوی موشک باران تهران زندگی می کنند. «مهران» خبرنگار یک روزنامه است و به کارش متعهد است. مینا هم جاسوس سازمان مجاهدین خلق است. مینا خبرها و اطلاعات محرمانه شوهرش را به سازمان مجاهدین خلق می رساند و....

زندگی مشترک این زوج، وقایع و اتفاقات اجتماع مثل تصاویری از موشک باران و پدافند هوایی و صحبت های مردم در کوچه و خیابان و تاکسی و در عین حال فعالیت هدفمند گروهک های تروریستی و مراقبان امنیتی با روایت عاشقانه زندگی این زوج همگی در بستر فیلم به زیبایی تصویر سازی شده است.

میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی و علی مردانه در «امکان مینا» با تهیه کنندگی منوچهر محمدی نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «امکان مینا» با نویسندگی فرهاد توحیدی یکشنبه دهم اسفند ساعت 23:30 به وقت تهران با زبانگردانی و ترجمه به زبان بوسنیایی توسط معمر اسپاهیچ، بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

زمان این فیلم 100 دقیقه است.

نظر شما