پایان سریال «دادستان» چه می شود؟/ امشب ببینید

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۵۳۲۳
پایان سریال «دادستان» چه می شود؟/ امشب ببینید
امشب آخرین قسمت مینی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی از شبکه سه سیما پخش می‌شود‌.

به گزارش  برنا، آخرین قسمت از مینی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود‌.

مینی سریال «دادستان» که محصول مرکز سیمافیلم است، در ژانر پلیسی معمایی و با موضوعات عدالتخواهی و ضد فساد مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و تاکنون در مدت‌زمان کوتاه پخش تنها در سایت تلوبیون به مخاطب ۲.۵ میلیونی رسیده است.

این مینی سریال در ۱۶ قسمت آماده شده و در میان سریال‌هایی که بیش از ۴۰ قسمت آماده می‌شوند، به خوبی جای خود را در میان مجموعه‌های تلویزیونی باز کرده است.

صراحت این سریال در بیان موضوعات عدالتخواهانه و مشکلات مردم توانسته علاوه بر مخاطبان تلویزیون نظر اساتید و منتقدان سرشناس را به خود جلب کند همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این سریال را به واسطه مطالبه‌گری و گفتمان انقلاب اسلامی تمجید کردند.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و... در سریال «دادستان» بازی می‌کنند.

 

نظر شما