تکذیب تغییر کاربری سینمای حوزه هنری/ حوزه هنری پرچمدار احیای سینما در سال کرونایی

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۷۹۵۵
در پی انتشار برخی اخبار غیررسمی درخصوص تغییر کاربری سینمای متعلق به حوزه هنری روابط عمومی این سازمان فرهنگی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش برنا، در پی انتشار برخی اخبار غیررسمی درخصوص تغییر کاربری سینمای متعلق به حوزه هنری، بدین وسلیه این اخبار تکذیب و اعلام می‌شود هیچ‌گونه درخواستی از سوی حوزه هنری برای تغییر کاربری سینمایی ارائه نشده است. بلکه به عکس موسسه «بهمن سبز» به عنوان بازوی سینماداری این نهاد با بازسازی و توسعه بیش از ۳۰ سینمای ماندگار به احیای این هنر کمک کرده است.

حوزه هنری همانگونه که طی یک سال گذشته با روشن نگه داشتن چراغ سینماهای خود در سخت‌ترین شرایط علیرغم تعطیلی سینماهای بخش خصوصی، عدم توقف چرخه اکران با تأمین و پخش فیلم‌های جدید، اقدامات صنفی بسیار با مکاتبات و طرح مطالبات سینماداران در جلب حمایت دولت و ستاد ملی کرونا برای بازگشایی و تغییر گروه شغلی سینما، تسویه دیون صاحبان فیلم‌ها از فروش سال گذشته، نمایش عمومی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» برای تزریق روح تازه به سینما و زمینه‌سازی و میزبانی خود با ۲۵ سینما در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نشان داد احیای سینما از اولویت‌های مهم این نهاد فرهنگی است، در ادامه نیز تلاش خود را برای بازگشت رونق به سینما خواهد کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه