مدیر سینما اریکه ایرانیان:

باید برای حضور مردم در سینما طرح‌های تشویقی در نظر گرفت / بالا رفتن بلیت سینما تصمیم درستی نبود

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۱۸۵
باید برای حضور مردم در سینما طرح‌های تشویقی در نظر گرفت / بالا رفتن بلیت سینما تصمیم درستی نبود
مدیر سینما اریکه ایرانیان معتقد است که بالا رفتن بلیت سینما تصمیم درستی نبود چرا که در شرایط حاضر باید برای حضور مردم در سینما طرح‌های تشویقی در نظر گرفت.

مهدی فخوری مدیر سینما اریکه ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: سینما اریکه ایرانیان مدتی طولانی است که تعطیل است و در ایام نوروز نیز با تصمیم مدیر مجموعه تصمیم بر این شد که سینما همچنان بسته بماند.

فخوری تصریح کرد: متأسفانه فیلم‌هایی که برای اکران نوروز 1400 در نظر گرفته شدند آثاری نبودند که بتوانند مخاطبان چندانی جذب کنند و همین که مخاطبان چندانی هم از این آثار در نوروز استقبال نکردند خود نشان می‌دهد که فیلم‌های مناسبی برای اکران نوروز در نظر گرفته نشده است.

او افزود: تصمیم ما همچنان بر این است که سینمای اریکه ایرانیان تعطیل باشد چرا که همچنان وضعیت سینماها مشخص نیست و معلوم نیست که باز هم با تعطیلی مواجه می‌شویم یا خیر و از طرفی همانطور که تأکید کردم فیلم‌های مناسبی نیز اکران نشده‌اند. اگر فیلم‌های مناسبی مثل آثاری چون «متری شیش‌ونیم» اکران شوند احتمال دارد تصمیم به بازگشایی سینما بگیریم اما متأسفانه فیلم‌های اجتماعی اکران شده آثاری نیستند که چندان پر مخاطب باشند. در حال حاضر به نظر من جامعه به دیدن آثار طنز و کمدی احتیاج دارد و فیلم‌های کمدی و شاد چندان مناسبی هم اکران نشده‌اند.

مدیر سینما اریکه ایرانیان در ادامه درباره قیمت بلیت سینماها گفت: بالا رفتن قیمت بلیت سینماها در شرایط حاضر که سینماها مدتی طولانی تعطیل بوده‌اند تصمیم درستی نبود. مردم مدت‌هاست به سینما نرفته‌اند و باید طرح‌هایی تشویقی در نظر گرفت که منجر به آشتی مردم با سینما شود. من فکر می‌کنم در این شرایط کمتر کسی توان خرید بلیت 40 تومان را دارد و همان قیمت قبلی کافی بود. یک خانواده اگر بخواهد به سینما برود در این شرایط حداقل 400 هزار تومان باید هزینه کند و این هزینه آنقدر زیاد است که قطعاً قشر اندکی از جمعیت کشور توانایی پرداخت این هزینه را دارد.

فخوری در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر شیوع ویروس کرونا در کشور پایان یابد و شاهد واکسیناسیون و عادی شدن شرایط باشیم تا با خیال راحت سینماها باز باشند و فیلم‌های مناسب اکران شوند.

نظر شما