شبکه العالم بررسی می کند؛

ویژه برنامه های مناسبتی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۸۹۲
ویژه برنامه های مناسبتی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
با فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی، حضرت آیت الله امام خمینی(ره)، شبکه العالم ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده و در کنداکتور پخش خود قرار داده است.

به گزارش برنا؛ ویژه برنامه های سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و نیز سالروز قیام 15 خرداد در شبکه العالم به شرح ذیل است:

برنامه صبحگاهی «صباح جدید» در روز 14 خرداد با دعوت از کارشناسان داخلی و خارجی به تبیین تشخصیت دینی و سیاسی امام خمینی (ره) خواهد پرداخت. همچنین با حضور شاهدان عینی از جمله عکاسان، خبرنگاران، کادر درمان، خلبان هلیکوپتر حامل پیکر امام راحل و .... در استودیو، خاطرات و ناگفته های شنیدنی از مشاهدات تشییع باشکوه و تاریخی پیکر مطهر بیانگذار انقلاب اسلامی بیان خواهد شد.

در بخشی دیگر از این برنامه ترکیبی و زنده، شرح و روایت قیام خونین ۱۵ خرداد 1342 نقطه عطف و تاریخ ‌ساز انقلاب اسلامی نیز علاوه بر گفت و گو با محققان و شاهدان عینی با بهره مندی از ویدئوگراف ، تهیه گزارش و تصاویر مربوطه منعکس می شود.   

«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب، هر روز ساعت10 صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده از شبکه العالم پخش می شود.

پخش دو مستند با نام های «یوم الوداع» روایت لحظات تشیع و تدفین امام راحل (ره) از زبان خلبان پرواز 14 خرداد و عضو حلقه نخست حفاظت بیت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مستند «شرارة الثورة» روایت حادثه تاریخی نیمه خرداد با حضور چهار شاهد عینی این قیام در شهرهای قم و ورامین از زبان «افنان المعمار» در جدول پخش شبکه العالم قرار دارد. تهیه کنندگی و کارگردانی مستندهای 14 و 15 خرداد را محمد معین مقامی و تدوین آن را عرفان فرجی برعهده داشته است.

در ایام سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران علاوه بر برخی از برنامه های شبکه مانند «هشتاغ»، «مع الحدث» و«پانوراما» میان برنامه های دیگر شامل «جوله حول العالم»، «نقطه تواصل»، «صور» و ...  به این ایام مهم و تاریخی و همچنین تشریح شخصیت سیاسی عبادی امام راحل را در برنامه های خود به آن خواهند پرداخت .

   مستند «ملاقات در مدار بسته» روایتی از روزهای بستری شدن امام خمینی (ره) در بیمارستان از نگاه دوربین مدار بسته اتاق ایشان را به مدت  25 دقیقه پخش خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز