از شبکه ۵ سیما؛

حضور نخبه ی نانو بیوتکنولوژی کنار «ما ایرانی ها»

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۰۶۷۹
حضور نخبه ی نانو بیوتکنولوژی کنار «ما ایرانی ها»
بانوی نابغه و نخبه علمی نانو بیو تکنولوژی پنجشنبه 20 خرداد 1400 مهمان برنامه ما ایرانی ها شبکه پنج سیما می شود تا از نقش و فعالیت هایش در حوزه نانو بیو تکنولوژی و نانو داروها برای مردم بگوید.

به گزارش برنا؛  دکتر بی بی فاطمه حقیرالسادات، مدیر عامل شرکت دانش بنیان ریز زیست فناوران فردانگر با حضور در برنامه ما ایرانی ها به بیان خاطرات خود از روزهای تحصیل و تلاش شبانه روزی برای بدست آوردن جایگاه علمی در طراز بین المللی خواهد گفت. وی همچنین چالش های پیش روی خود را در مسیر رسیدن به اهدافش در کشور های هلند و ایران تبیین خواهد کرد.  

دکتر حقیر السادات مدرک دکترای تخصصی نانوپزشکی را از هلند گرفته است، ضمن بیان جایگاه خاص ایران در دانش نانو بیوتکنولوژی در جهان از دارویی فوق تخصصی نام می برد که در اروپا آنرا با نام "بی بی زوم" می شناسند.

مخاطبان برنامه "ما ایرانی ها" می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰15 یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨٦٥٠٥٥ با ما در میان بگذارند.

 "ما ایرانی ها" روزهای پنج شنبه با اجرای "محمود رضا قدیریان" هر هفته راس ساعت  22  و تکرار آن روزهای جمعه   راس ساعت 20  از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

 این برنامه کاری از گروه اجتماعی  است که به تهیه کنندگی قاسم اورنگی  و با سردبیری ایمان علی محمدی روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز