فیلم کوتاهی به کارگردانی بهاره آقاجری؛

رونمایی از اولین تصاویر «وینا»

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۱۰۸۵
رونمایی از اولین تصاویر «وینا»
فیلم کوتاه «وینا» به کارگردانی بهاره آقاجری و به نویسندگی منا عامری و بهاره آقاجری برای حضور در جشنواره‌های خارجی تهیه و تولید شده است.

به گزارش برنا، فیلم کوتاه «وینا» به کارگردانی بهاره آقاجری و به نویسندگی منا عامری و بهاره آقاجری برای حضور در جشنواره‌های خارجی تهیه و تولید شده است.

در این فیلم کوتاه که پیش‌تر در جشنواره‌های women international film festival (wiff) پاکستان (24 march) و onykofilmsawards اکراین (1 may) پذیرفته شده، پادینا کیانی و میلاد معیری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«وینا» داستان زندگی دختری جوان به همین نام را روایت می‌کند که می‌خواهد پس از آنچه اتفاق افتاده است، آرامش خود را پیدا کند. دوستانش او را راهنمایی می‌کنند تا در اعماق درون به دنبال پاسخ باشد... .

پخش بین‌الملل این فیلم بر عهده موسسه «فرست اسکرین» به مدیریت سولماز اعتماد قرار دارد.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «وینا» عبارت هستند از : دستیار کارگردان و منشی صحنه: شیرین آقازاده، مدیر فیلمبرداری: صادق زنگنه، تدوین: هانیه جلوخانی، ویژوآل آرتیست: بیتا اخلاقی، طراحی و ترکیب صدا: شاهین خاکپور، صدابردار: پوریا فراهانی، طراح لباس: آذین تکبیری، طراح چهره‌پردازی: تینا کاردان، موسیقی: پویا ملاحیان (گروه مادرد)، عکاس: رها محمدی، طراح پوستر: صالح تسبیحی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، تهیه‌کننده: بهاره آقاجری و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز