سیدمهرداد ضیایی در گفت‌وگو با برنا؛

توقعات بازیگر «گاندو» از رئیس‌جمهور منتخب

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۴۱۳۵
توقعات بازیگر «گاندو» از رئیس‌جمهور منتخب
سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون، انتظارها و توقعات خود از رئیس جمهور سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد.

هنرمندان به عنوان ستون های فرهنگی کشور در حفظ و ارتقای هنر این مرز و بوم تاکنون نقش موثری داشته اند. بدیهی است هنرمندان از رئیس جمهور جدید در حوزه فرهنگ و هنر توقعاتی داشته باشند که در این خصوص سیدمهرداد ضیایی بازیگر سریال‌های «گاندو»، «بچه مهندس 3»، «کیمیا»، «لژیونر»، «شهریار»، «مختارنامه» و فیلم‌های سینمایی «کتاب قانون»، «مارمولک»، «به رنگ ارغوان»، «زد و بند»، «سرکوفت» و «داش آکل» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، با اشاره به اینکه از رئیس جمهور سیزدهمین دوره ریاست جمهوری توقع دارد اداره حوزه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار شود و تاکید کرد سلطه‌گری از فرهنگ و هنر برچیده شود.

سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه از رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در حوزه فرهنگ و هنر چه توقعی دارد عنوان کرد: دولت آینده اجازه دهد حوزه فرهنگ و هنر و سازوکار هنر در اجتماع بیشتر از اینکه در بخش دولتی اداره شود به بخش خصوصی سپرده شود.

ضیایی ادامه داد: در دولت‌های مختلف بارها و بارها درباره تقاضا و توقعات هنرمندان صحبت شده است، ولی متاسفانه سازوکار دولت علاقمند است بیشتر روی حوزه فرهنگ و هنر سلطه داشته باشد. به نظرم اگر این سلطه‌گری برچیده شود این چرخ به راه می افتد، ولی تا زمانی که این سطه‌گری وجود داشته باشد این چرخ در جا می زند.

نظر شما