در رادیو فرهنگ؛

پخش زنده ویژه برنامه «چراغ خراسان» با محوریت کتابشناسی امام هشتم

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۶۳۲۴
پخش  زنده ویژه برنامه «چراغ خراسان» با محوریت کتابشناسی امام هشتم
رادیو فرهنگ با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ویژه برنامه «چراغ خراسان» را به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام رضا(ع) در دوشب از مشهد مقدس روی آنتن می برد.

به گزارش برنا؛ علی بن موسی الرضا علیه السلام ، موضوع بسیاری از کتاب‌های تالیف شده است ؛ این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف هر کدام با سبکی خاص به زندگی‌نامه، وقایع زندگی، گفتارها و کردارها، ادبیات، هنر، کتابشناسی و... پرداخته‌اند و رادیو فرهنگ به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام رضا(ع) در استودیو کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ویژه برنامه «چراغ خراسان» را با محوریت کتابشناسی امام هشتم تدارک دیده است.

این ویژه برنامه به مناسبت میلاد فرخنده ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و با محوریت «کتابشناسی امام هشتم» و همچنین معرفی تعدادی از آثاری که پیرامون زندگی و شخصیت متعالی این امام همام نگارش شده، با حضور نویسندگان حوزه ادبیات رضوی امشب دوشنبه ۳۱ خرداد و سه شنبه یکم تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه کنندگی سعید فرح آبادی و گویندگی مهدی محمدیان به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز پخش می‌شود.

گفتنی است کتاب های «مسائل الرضا»، «فقه الرضا»، «طب الرضا» و «عیون اخبار الرضا» به‌عنوان آثار مطرح  از دیرباز در میان شیعیان مطرح بوده است. علاقمندان به مشاهده و شنیدن این برنامه می توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی @radiofarhang.iron و درگاه سایت رادیو فرهنگ به نشانی http://radiofarhang.ir/ یا لینک https://www.skyroom.online/ch/khrpl/mashadpl و انتخاب گزینه میهمان برنامه را تصویری دنبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز