امیرحسین بانکی‌پور فرد:

برای رسیدگی به مشکلات هنرمندان در بحران کرونا به دولت جدید امیدواریم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۶۴۲
برای رسیدگی به مشکلات هنرمندان در بحران کرونا به دولت جدید امیدواریم
امیرحسین بانکی‌پور فرد با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات هنرمندان در بحران کرونا باید در اولویت مسئولان مربوطه قرار بگیرد تأکید کرد: برای رسیدگی به مشکلات هنرمندان در بحران کرونا به دولت جدید امیدواریم.

امیرحسین بانکی‌پور فرد نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به کمیسیون فرهنگی مجلس آمدند به شخصه چند مسئله را درباره رسیدگی به معیشت هنرمندان در شرایط حاضر را مطالبه کردم و آن‌ها هم قول‌هایی دادند که به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

بانکی‌پور فرد در ادامه خاطرنشان کرد: من و چند نماینده دیگر در جلساتی که داشتیم به وزرای مربوطه تذکراتی دادیم و همانطور که گفتم قول‌هایی از آن‌ها در جهت رسیدگی به مسئله مطرح شده گرفتیم اما مجلس تنها می‌تواند به مسئولان مربوطه تذکر دهد و به انجام رساندن کار از وظایف مسئولان مربوطه است.

او افزود: کرونا یک روز به پایان می‌رسد و مهم این است که در شرایط حاضر بتوانیم جلوی آسیب‌های بیشتر به هنر و اهالی هنر را بگیریم تا پس از پایان این دوران شاهد آسیب‌های جدی که از این دوران مانده، نباشیم. اگر امروز به موضوع معیشت هنرمندان رسیدگی نکنیم آثار لطمات جدی که به این قشر وارد می‌شود تا سال‌ها ماندگار خواهد بود. ما در جلسات و بحث‌های مختلف به دولت مستقر تذکرات لازم را دادیم و متأسفانه شاهد جدیت در مقابله با این مشکل نبودیم.

بانکی‌پور فرد در پایان اظهار داشت: امیدواریم با استقرار دولت جدید و تازه نفس بودن این دولت و افرادی که در رأس امور قرار می‌گیرند به این مسئله مهم رسیدگی شود و مجلس نیز قطعاً برای انجام این کار در کنار دولت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز