«صبح پارسی» میزبان متخصص اطفال می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۴۲۹۵
«صبح پارسی» میزبان متخصص اطفال می شود
برنامه تلویزیونی «صبح پارسی»، برنامه صبحگاهی شبکه جهانی جام جم است. دوشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت ۹ صبح به وقت ایران و ۶:۳۰ صبح به وقت وین به مدت ۷۵ دقیقه و با حضور مهمانان متنوعی از حوزه های مختلف، آغاز می شود. ورزش صبحگاهی و میز خبر نیز از بخش های ثابت این برنامه است.

به گزارش برنا؛ برنامه تلویزیونی «صبح پارسی»، برنامه صبحگاهی شبکه جهانی جام جم است.  دوشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت ۹ صبح به وقت ایران و ۶:۳۰ صبح به وقت وین به مدت ۷۵ دقیقه و با حضور مهمانان متنوعی از حوزه های مختلف، آغاز می شود. ورزش صبحگاهی و میز خبر نیز از بخش های ثابت این برنامه است.

صبح پارسی در اولین برنامه هفته جدید میزبان دکتر صدیقه اعتماد سعید، متخصص اطفال و مدیر رادیو سلامت است و قرار است درباره مشکلات کودکان به بحث و گفتگو بپردازد و پاسخگوی سوالات مجریان در خصوص موضوع برنامه نیز هست.

صبح پارسی با تهیه کنندگی علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی و مجریان اصلی امیرمحمد زند و شمیم علیزاده، از قاب شبکه جام جم مهمان تلویزیون ایرانیان در سراسر جهان است.

بینندگان و مخاطبان شبکه جهانی جام جم می توانند ویدئوهای برنامه، پشت صحنه، گالری تصاویر و اخبار برنامه را در صفحه رسمی صبح پارسی به نشانی sobheparsi در فضای مجازی مشاهده کنند.

همچنین تکرار برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون در اختیار مخاطبان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز