مدیرکل شورای روابط بین الملل روسیه میهمان «شبه‌قاره» است؛

اثرات منطقه‌ای و بین‌المللی عضویت ایران در سازمان شانگهای

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۷۵۶۳
اثرات منطقه‌ای و بین‌المللی عضویت ایران در سازمان شانگهای
ادعای نادرست رسانه های غربی در مورد کشتار جمعی در پنجشیر توسط طالبان و عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای موضوعات محوری برنامه «شبه‌ قاره» (The Subcontinent) شبکه پرس تی‌‌وی را تشکیل می‌دهند.

به‌ گزارش برنا، برنامه این هفته «شبه قاره» به بررسی ادعای نادرست رسانه‌های غربی درباره کشتار جمعی مردم پنجشیر توسط نیروهای طالبان می‌پردازد.

 این ادعا در حالی است که طالبان از زمان خروج نیروهای آمریکایی همواره تلاش داشته تا از هر گونه درگیری با شهروندان افغانستان جلوگیری کند.

 موضوع دوم برنامه هم اختصاص به عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای و آثار منطقه‌ای و بین‌المللی آن دارد. ایران حدود ۱۵ سال عضو ناظر سازمان شانگهای بود و بالاخره توانست با همکاری و رایزنی روسیه و چین به عضویت این سازمان درآید.

آندری کورتونوف، مدیرکل شورای روابط بین‌الملل روسیه به عنوان میهمان این هفته «شبه قاره» به سوالات مهدی بابازاده مجری برنامه درباره اهداف رسانه‌های غربی از انتشار اخبار غلط درباره افغانستان و تاثیر عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای بر تحریم‌های غیرقانونی آمریکا پاسخ می‌دهد.

برنامه «شبه قاره» روز جمعه ساعت ۱۷ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۰:۰۰ و یکشنبه ساعت ۰۷:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و سه شنبه ساعت ۱۲:۰۰و ساعت ۲۳:۰۰ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز