در سلام تهران مطرح شد؛

بررسی مهم‌ترین راه‌های رونق کسب و کار/ جلوگیری از قاچاق با بهبود شرایط فروش کالای ایرانی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۶۸۹۶
بررسی مهم‌ترین راه‌های رونق کسب و کار/ جلوگیری از قاچاق با بهبود شرایط فروش کالای ایرانی
فعال حوزه کسب و کار در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما از چگونگی بهبود انواع مشاغل گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علیرضا یونچی در «سلام تهران» با اشاره به سوالی درباره کسب درآمد از هنر سوزن‌دوزی در سراوان، گفت: از استادان سوزن‌دوزی به نام اخ‌الصنایع در مرکز استان زاهدان تمام سوزن‌دوزی‌ها را جمع کرده است؛ مراجعه کنید و هنر خود را ارائه دهید چراکه کمک می‌کند کار هنری‌تان را بفروشید.

وی درباره فرش‌بافی در سراب و راه‌های کسب درآمد از آن، مطرح کرد: طرح‌های جدید آورده و ببافید. حتما با چند فرش‌باف دیگر سایت تشکیل دهید و طرح سراب اصل را بگذارید که از نظر اصطکاک بسیار پایین و بادوام است.

این فعال حوزه کسب و کار پیرامون چگونگی رونق‌بخشی به بنکداری، گفت: هر بنکداری در سراسر کشور باید جنس خود را بشناسد و مشخصات دقیق را ارائه کند. هم‌چنین تضمین جنس بدهد که مشتری بیشتری جذب کند. به طور کلی راستگویی درباره کالا، مشتری را زیاد می‌کند و هر مشتری یک تابلو است.

وی با اشاره به راه‌های افزایش درآمد برای دوخت شلوار مردانه در کردستان عنوان کرد: با دیگر خیاطان همراه شوید و در شهر بانه لباس‌های خود را بفروشید. من نیز نیز در تهیه پارچه به شما کمک خواهم کرد.

یونچی درباره تولید کفش با کیفیت گفت: کفش چینی ۲ سال است که دیگر وارد نمی‌شود و توان رقابت ندارد. البته اگر کار چرم ایرانی گران شود، انگیزه برای ورود قاچاق ایجاد خواهد شد. کار خود را درست انجام دادید و بالای ۷۰ درصد از کفش‌ها را تبریز، تهران و قم تولید می‌کنند. محصولات را ارزان کنید که راه واردات بسته شود.

این فعال حوزه کسب و کار درباره چگونگی درآمد از فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، اظهار داشت: لوازم آرایشی از نظر گردش پولی جزء ۵ قلم اول ورود قاچاق است. محصولات خوب ایرانی تولید شده، قیمت مصوب نیز دارد که وزارت بهداشت تعیین کرده است. از این لوازم ایرانی می‌توانید به فروش رسانید.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز