کرونای دبیر اختلالی در جشنواره فیلم فجر ایجاد نکرده است

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۰۹۶۷
کرونای دبیر اختلالی در جشنواره فیلم فجر ایجاد نکرده است
یزدان عشیری تأکید کرد که ابتلای دبیر جشنواره فیلم فجر به ویروس کرونا اختلالی در این رویداد ایجاد نکرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگویی درباره ابتلای مسعود نقاش‌زاده دبیر این جشنواره به کرونا گفت: با شیوع کرونا و علی‌رغم پیش‌بینی برای نشست خبری در روز سه‌شنبه متاسفانه آقای نقاش‌زاده به کرونا مبتلا شدند. با آزمایش روز گذشته ابتلا به کرونا مشخص شد، اما خوشبختانه ابتلای ایشان خفیف است و طبق نظر پزشکان، باید یک هفته استراحت کنند تا ببینیم روند بهبودی ایشان چطور است.

عشیری درباره فعالیت‌های اجرایی این رویداد سینمایی بدون حضور دبیر اظهار کرد: ستاد برگزاری جشنواره در حوزه‌های مختلف بر اساس چارچوب و شرح وظایفی که برای یکایک کمیته‌ها تعریف شده، اعم از روابط عمومی، تبلیغات، نمایش، فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی و… امور را تا اینجا رسانده‌اند و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. خوشبختانه وضعیت آقای نقاش‌زاده خیلی وخیم نیست که امکان ارتباط تصویری و صوتی و تلفنی نباشد. با ایشان ارتباط مستمر داریم و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهند. در واقع همان روند سابق برقرار است، فقط ایشان از کمی دورتر از ستاد، کارها را پیگیری می‌کنند.

خوشبختانه بر اساس روندی هم که طی شده، از برنامه‌ریزی عقب نیستیم. در نشست خبری هم قرار بود که گزارش اقدامات انجام‌شده را بدهیم، چراکه هماهنگی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

منبع: صبا

نظر شما
پرونده ویژه