در پنج شب اجرا

بیش از ۸ هزار نفر به تماشای نمایش رسول نشستند

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۸:۴۲
کد خبر: ۷۷۱۴۸۱
بیش از ۸ هزار نفر به تماشای نمایش رسول نشستند
بیش از 8 هزار نفر در ۵ شب اول اجرای نمایش «رسول» در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به تماشای این نمایش بزرگ میدانی نشستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در هر شب از اجرای بزرگترین نمایش میدانی کشور که به‌موضوع تحولات روحی و روانی فردی به نام رسول ناشی از پیروی از قیام عاشورا اختصاص دارد، بیش از هزار نفر از مناطق مختلف تهران به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

براساس این گزارش با توجه به برنامه‌ریزی گسترده در سطح شهر تهران، حضور گسترده مردم در شب‌های اخیر به‌حدی بوده است که تمام صندلی‌های این نمایش از سوی تماشاگران پر شد.

نمایش میدانی رسول کاری از گروه نمایش فصل شیدایی است که پیش از این چندین نمایش بزرگ در تهران و شهرهای مختلف کشور به صحنه برده‌اند و در این نمایش که به زندگی مردی از دوران گذشته اختصاص دارد با بیش از ۱۲ بازیگر مطرح عرصه نمایش و ۱۷۰ هنرور هر شب در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به صحنه می‌‌روند.

این نمایش از ۶ تا ۱۸ آبان‌ماه و همزمان با ایام اربعین حسینی و رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۱به روی صحنه می‌رود.

حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان نسب از بازیگران مطرح این نمایش هستند که در کنار بیش از ۱۷۰ بازیگر و هنرور به اجرای نقش می‌پردازند.

نظر شما