اتفاق قابل توجه برای «مغزهای کوچک زنگ زده»

حضور همزمان فیلم هومن سیدی در دو فستیوال رده A

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۵:۴۵
کد خبر: ۷۷۲۸۵۷
حضور همزمان فیلم هومن سیدی در دو فستیوال رده A
«مغزهای کوچک زنگ زده» در دو فستیوال رده A پذیرفته شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، طبق قوانین فستیوالهای جهانی رده A فیلم پذیرفته شده باید اولین پخش خود را در همان جشنواره داشته باشد در غیر اینصورت فستیوال از پذیرفتن فیلم معذور خواهد ماند.

اما به شکل جالبی «مغزهای کوچک زنگ زده» در هر دو فستیوال حضور دارد و فستیوال ماردل پلاتا و تالین شرایط فیلم را پذیرفته و حاضر به پخش همزمان شدند تا اینگونه اولین حضور بین المللی «مغزهای کوچک زنگ زده» در دو‌جشنواره رده A جهانی شروع به کار کند.

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی در اولین حضور بین المللی خود در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم ماردل پلاتا حضور دارد که از ۱۹ تا ۲۶ آبان در آرژانتین برگزار خواهد شد. جشنواره ماردل پلاتا به عنوان مهم ترین رویداد سینمایی آمریکای لاتین در میان جشنواره های رده الف جهانی قرار داشته و فیلم «مغزها...» در بخش مولفان جدید و بخش پانورامای جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم در بخش مسابقه اصلی بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شب های سیاه تالین، دیگر جشنواره رده Aجهانی نیز حضور دارد، ‌که از ۲۵ آبان تا ۱۱ آذر در کشور استونی برگزار خواهد شد.

عرضه و پخش بین المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز