پس از دریافت جایزه بهترین فیلمنامه؛

هومن سیدی: هر روز به دنبال نقدهای منفی درباره خودم می‌گردم

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۸۹۷۱۰
هومن سیدی: هر روز به دنبال نقدهای منفی درباره خودم می‌گردم
دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دوازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران عصر روز گذشته در ایوان شمس برگزار شد و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه با حضور حسن فتحی، جواد عزتی و شاه‌طلایی به هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله اهداء شد.

تندیس بهترین فیلمنامه نیز به هومن سیدی برای «مغزهای کوچک زنگ‌زده» تعلق گرفت.

هومن سیدی بعد از دریافت جایزه خود بیان کرد: منتقدان ستاره‌های خاموش سینما نیستند بلکه شما راه را به ما نشان می‌دهید و من همیشه نقدها درباره کارهایم را دنبال می‌کنم، من هر روز مثل دیوانه در اینترنت دنبال نقدهای منفی درباره خودم می گردم و آن ها را می خوانم.

بهترین کارگردانی با حضور قاسم قلی‌پور، الهام‌ حسامی، حبیب اسماعیلی و محسن امیریوسفی نیز به هومن سیدی برای «مغزهای کوچک زنگ‌زده» اهداء شد.

امیریوسفی نیز که برای اهداء جایزه روی سن آمده بود، بیان کرد: خوشحالم که در این جشن از یکی از ستون‌های اصلی سینمای ایران یعنی بهرام بیضایی نام برده شد و این نشان‌دهنده تفاوت این جشن با دیگر جشن‌های محافظه‌کار دیگر است.

بهترین فیلم از دیدگاه منتقدان هم در آخر به سعید سعدی تهیه کننده فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» اهدا شد که پس از دریافت جایزه گفت: بسیار خوشحالم این جایزه را امشب به خانه می برم.

منوچهر شاهسواری آخرین سخنران این مراسم درباره این جشن بیان کرد: امیدوارم این جشن در سال های آینده با تغییرات اساسی برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز