در یک گفتگوی چالشی بررسی شد؛

حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی در «زاویه»

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۳:۱۴
کد خبر: ۷۹۸۱۰۴
حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی در «زاویه»
​گفتگوی چالشی این هفته «زاویه» با موضوع «پرسش از سرنوشت هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی»و با حضور حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر و نایب رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی و دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، چهارشنبه 19 دی‌ماه ساعت 21 بر روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برای ما ایرانیان آزاداندیشی مسئله جدیدی نیست. از مشروطه به این سو آزاداندیشی اولین دغدغه ذهن روشنفکران ایرانی بوده است. در انقلاب اسلامی نیز آزادی آرمان برجسته‌ای بود و یکی از اساسی‌ترین نقدهایی که به حکومت پهلوی می‌شد بستن درهای آزاداندیشی و تعقل بود.

در این قسمت از برنامۀ زاویه قصد داریم با توجه به نکات ذکر شده و با نگاه مأموریت‌های این تشکیلات، به طرح مباحثی بپردازیم که پیرامون این مفهوم و عملکرد این سازمان قابل طرح است. لذا در این قسمت گفتگو پیرامون این موضوع را با حضور حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه و دکتر حسین سلیمی خواهیم داشت.

گفتنی است برنامه «زاویه» به تهیه‌کنندگی علیخواجه و با اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

WhatsApp Image 2019-01-09 at 12.09.25

نظر شما