در گفتگو با بازیگر فعال سینما تئاتر و تلویزیون مطرح شد؛

از «شوبیل» تا لحظه «گرگ و میش» با لیلا بلوکات

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۶:۲۱
کد خبر: ۸۰۱۶۷۴
از «شوبیل» تا لحظه «گرگ و میش» با لیلا بلوکات
لیلا بلوکات بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون گفت: همه نقش هایی که ایفا کرده ام را دوست دارم و با آنها زندگی کرده ام.

لیلا بلوکات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در فعالیتهای این روزهای خود از حضورش در تئاتر شوبیل خبر داد و گفت: این روزها در تدارک شروع نمایش «شوبیل» به کارگردانی محمد رضا قلمبر که به زودی در صحنه عمارت نوفل لوشاتو اجرا خواهد شد، هستم. 

وی گفت: تئاتر اولویت اصلی من در بازیگری است و من همه نقش هایی که با آن به روی صحنه رفتم را دوست دارم و با آنها زندگی کرده ام.

بلوکات درباره حضورش در سریال هشتک خاله سوسکه گفت: من یکی از نقش های اصلی این سریال را به نام شهرزاد قصه گو برعهده دارم که برایم بسیار جذاب و دلنشین است. همه تلاشم را در ایفای این نقش کرده ام که امیدوارم مورد پسند باشد.

بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون با اشاره به بالا بودن تعداد بازیگران این سریال که به زودی از شبکه خانگی پخش می شود، گفت: هشتک خاله سوسکه تنها سریال شاد، موزیکال و مفرح است که برای هر رنج سنی مناسب است و در دل طنازی ها و فانتزی های خود، همه مشکلات اجتماعی جامعه را نشان می دهد. 

بلوکات به همت و اراده همه عوامل ساخت این سریال که در لوکیشنی با مسافت دور ساخته شده اشاره کرد و افزود: این سریال حتما پر طرفدار خواهد بود چرا که همدلی، تلاش هماهنگ و هدفمند پشت آن بوده است. 

بازیگر نقش همسر آخناتون در سریال یوسف پیامبر تصریح کرد: سینما، تلویزیون و تئاتر همگی قابل احترام و مکمل هم هستند. برای من مهم ایفای نقش مناسب در کاراکترهای مناسب است و به زودی دو فیلم به کارگردانی هومن سیدی به نام گرگ و میش و اوایل سال بعد فیلمی از بهرام بهرامیان به روی آنتن تلویزیون می رود که من در آنها ایفای نقش کرده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز