اخبار پرس تی وی:

تلاش رئیس جمهور ایران در مبارزه با تروریسم

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۴:۲۳
کد خبر: ۸۰۲۳۸۴
تلاش رئیس جمهور ایران در مبارزه با تروریسم
ملاقات رییس جمهوری ایران با رییس مجلس پاکستان، آداب و رسوم مردم گواتمالا درخصوص بدی ها و شرارت ها و تلاش ترامپ برای ممانعت از تجارت ایران با دیگر کشورهای جهان عنوان سه موضوع مورد بررسی در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به دیدار اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران با اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان در تهران و گفت‌وگوهای دوجانبه درخصوص مساله تروریسم به بحث و گفت و گو پیرامون درخواست ایران از کشورهای همسایه برای مبارزه علیه تروریسم و پایان دادن به افراطی‌گری ها در منطقه، افراد و کشورهای حامی تروریست ها و نقش آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت و گسترش تروریسم در منطقه می پردازد.

در ادامه این برنامه، رسم مردم شهر آنتیگوآ در کشور گوآتمالا در سوزاندن آدمک‌هایی با چهره های شیطانی به منظور دور کردن بدی ها و شرارت از شهر و کشورشان مورد بررسی قرار می گیرد. برخی از این مردم، آدمک هایی شبیه به ترامپ را طراحی کرده و عقیده دارند که با سوزاندن آنها می توانند بدی ها و شرارت هایی را که از سوی رئیس جمهور آمریکا متوجه آن¬ها می شود، دور کنند.

بخش دیگر برنامه «نشر خبر» به نقد و بررسی تلاش آمریکا و دونالد ترامپ برای ممانعت از تجارت ایران با دیگر کشورهای جهان از جمله فروش نفت می پردازد. بی اعتنایی ایران به این تلاش ها و افزایش تولید بنزین به 100 میلیون بشکه در روز و استفاده بهینه ایران از تحریم ها در جهت مثبت از جمله محورهای مورد بحث در این زمینه خواهد بود.

«نشر خبر» به تهیه کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 30 دی ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما