فیلمبرداری داخل سفارت!

بازیگران سفارت در خود سفارت برای «نفوذ»

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۹:۲۵
کد خبر: ۸۰۳۹۱۵
بازیگران سفارت در خود سفارت برای «نفوذ»
روش جدید برای استفاده از بازیگر بدون حجاب.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محسن علی اکبری تهیه کننده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری درباره استفاده از بازیگران بدون حجاب در این سریال گفت: بازیگرانی که بدون حجاب در سریال بازی می کنند، آلمانی و سوییسی و از کارمندان سفارت هستند و تمام سکانس های آنها در داخل سفارت گرفته شده. 

داستان این سریال به سال 57 مربوط می‌شود و به مدت 8 ماه در مقطع انقلاب، نفوذ آمریکایی ها را در عرصه های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون نشان می دهد. در مجموع این سریال دخالت‌های آمریکا در ایران را نشان می‌دهد و قانون کاپیتولاسیون را زیر سوال می‌برد که این چه قانونی بود که به نفع آمریکایی ها تصویب شده بود که هر کاری می‌خواستند در کشور ما انجام می دادند. تمام مباحث مطرح شده در سریال بر اساس مستندات تهیه شده است. دو قشر در انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیاری داشتند جوانان و دانشجویان که در این سریال در قالب ملودرام و داستان های مجزا به آنها نگاه خاص و ویژه‌ای شده است.این احتمال وجود دارد تا نسخه سینمایی این اثر هم تولید شود. 

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، سید امیر حسام شجاعی (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز) از بازیگران خارجی این سریال هستند.

«نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده، فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فاز‌های بعدی هم به حوادث حین گروگان گیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز