در هیسپان تی وی؛

کارگران معترض به اصلاحات قانون کار در پرو

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۲:۲۰
کد خبر: ۸۱۴۷۴۶
کارگران معترض به اصلاحات قانون کار در پرو
ادواردو نودا به همراه کارشناسان برنامه «منطقه مالی» هیسپان تی وی در مناظره ای، اصلاحات قانون کار توسط دولت پرو را که به اعتراضات کارگری منجر شده است،مورد بررسی و کنکاش قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» که در مادرید ضبط و تهیه می شود و هر هفته به یک موضوع مهم اقتصادی دنیا و کشورهای آمریکای لاتین که مردم آن کشورها را درگیر خود کرده است، اشاره دارد؛ این هفته موضوع اعتراضات کارگران پرویی به اصلاحات قانون کار توسط دولت را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

بر اساس گزارشی که در برنامه ارائه شده، کارگران پرویی در مقابل سیاست های کارگری که توسط رئیس جمهور مارتین ویسکارا انجام شده است، دست به اعتراض زده اند و این اعتراضات و حرکات دسته جمعی توسط اتحادیه های اصلی کارگری ایجاد شده است. اتحادیه های کارگری اعتقاد دارند که این اصلاحات به ضرر کارگران است چرا که شامل اقداماتی مانند قراردادهای موقت بدون ثبات و یا اخراج جمعی بدون جبران است. 

ادواردو نودا، مجری برنامه بر اساس همین گزارش توضیح می دهد که از سوی دیگر رییس جمهور پرو می گوید که دولت او قصد ندارد اصلاحات کارگری را انجام دهد که مزایای کارگران یا کسانی که به بازار کار پیوسته اند، کاهش یابد. 

«منطقه مالی» سه شنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران پخش و ساعت 4:30 چهارشنبه بازپخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز