سیروس مقدم خبر داد:

۵۰ درصد فیلمنامه نسخه سینمایی «پایتخت» آماده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۸۲۱۲۷۲
۵۰ درصد فیلمنامه نسخه سینمایی «پایتخت» آماده است
سیروس مقدم از کامل شدن 50 درصد فیلنامه سریال «پایتخت» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کارگردان سریال «پایتخت» از ساخته شدن نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی در آینده خبر داد و گفت: ۵۰ درصد این نسخه سینمایی نوشته شده است.

مراسم ترحیم خشایار الوند، نویسنده سریال‌های طنز تلویزیون امروز در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد که در بخشى از این مراسم سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» گفت: برای من و تیم پایتخت خیلی سخت است که از واژه بود، یادش بخیر و افعال گذشته استفاده کنیم چون باور نداریم که خشایار نیست. باز امروز که می‌آمدیم، در اتاق کارش باز بود و عکس او به ما لبخند می‌زد و انگار می‌گفت شوخی جدیدی است و فردا به سرکار می‌آید.

این کارگردان تلویزیون تأکید کرد: خواهش دوم من این است که تلویزیون اگر می‌تواند جشنواره آثاری از خشایار را به شکل فعال و سازماندهی تشکیل دهد. زمانی که خشایار با من درد و دل می‌کرد از شب‌های برره می‌گفت و می‌خواست که بازپخش آن را ببیند اما ندید.

مقدم اظهار کرد: او خانواده خود را دوست داشت و همّ و غم او این بود که تلاش کند. او کار دیگری جز نوشتن بلد نبود مثل من که فقط یک کار بلدم. او از طریق هنرش امرار معاش می‌کرد. نبود او فقدانی برای جامعه هنری است زیرا در «پایتخت ۵» به اوج پختگی خود رسید.

او با اشاره به ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در آینده، افزود: خشایار الوند فیلمنامه سینمایی یا کاری برای شب عید نوشت که امیدوارم روزی توسط ما و بقیه ساخته شود. امیدوارم نسخه سینمایی پایتخت که ۵۰ درصد آن نوشته کامل شود تا بتوان آن را ساخت و در آینده پخش کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز