مدیر سینما قدس:

فیلم‌های نوروزی نباید منحصر به ژانر خاصی شوند

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۵۱۷۱
فیلم‌های نوروزی نباید منحصر به ژانر خاصی شوند
احمد نادعلی مدیر سینما قدس تنوع در ژانرهای سینمایی را برای اکران نوروزی مناسب دانست.

احمد نادعلی، مدیر سینما قدس، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: اکران فیلم‌های نوروزی بایستی شامل انواع ژانرهای اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، طنز، کودک و ....باشند و صرفا منحصر به ژانر خاصی نشوند به طوریکه مخاطب حق انتخاب داشته باشد‌. 

وی با توجه اقبال بیشتر مردم به ژانر کمدی در دهه نود گفت: در دهه هشتاد فیلم‌هایی مثل «هم نفس» مهدی فخیم‌زاده که در ژانر اجتماعی- خانوادگی است بسیار مورد توجه قرار گرفت و فروش بسیار بالایی داشت ولی در دهه نود ژانر طنز توجه طرفداران بیشتری را به خود معطوف کرده است.

مدیر سینما قدس افزود: در حال حاضر با توجه به تغییر ذائقه مخاطب که بیشتر فیلم های طنز را انتخاب می‌کنند، بقیه فیلم‌ها در زمینه‌های اجتماعی، درام و ... افت فروش پیدا می‌کنند، ولی ما بهترین فیلمنامه نویس‌ها را داریم و بایستی از آن‌ها تقاضا شود که در ژانرهای غیر طنز هم آثاری بنویسند که مورد پسند مخاطب امروز قرار گیرد.

نادعلی در مورد افزایش قیمت بلیط‌ها اظهار کرد: چون در سال جاری در همه زمینه ها مثل پوشاک، مسکن، ماشین و... افزایش قیمت داشتیم، اگر در سینماها -که بیشتر هم وابسته به بخش خصوصی اند- افزایش قیمت نداشته باشیم، ممکن است شاهد ورشکستگی بسیاری از آنها باشیم، بنابراین افزایش قیمت بلیط سینماها لازم به نظر میرسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز