پس از واکنش های گسترده در فضای مجازی؛

ماجرای حضور حافظ و سعدی در شبکه ۴

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۷:۱۰:۱۸
کد خبر: ۸۲۶۸۸۲
ماجرای حضور حافظ و سعدی در شبکه ۴
نویسنده و سردبیر ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه چهار سیما ضمن تشریح فرآیند شکل‌گیری ایده حضور شاعرانی چون حافظ و سعدی در این برنامه، به انتقادات نسبت به این برنامه پاسخ داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ على میرمیرانی درباره حجم انتقادات نسبت به اجرایی شدن این ایده افزود: بعد از برخی حاشیه‌های اخیر در تلویزیون، انگار بیشتر مورد اتهام قرار می‌گیریم و هر کاری می‌کنیم متهم می‌شویم چون در تلویزیون کار را کرده‌ایم!

این طنزپرداز درباره شوخی‌هایی که در فضای مجازی با این برنامه شد نیز اظهار کرد: من عمری با سیاستمدار و ورزشکار و هنرمند شوخی کرده‌ام و حالا خوشحالم کاری کرده‌ام که با شوخی و طنز مردم مواجه شده است. من برای شبکه چهار که خیلی وقت‌ها متهم به دیده نشدن شده است برنامه‌هایی چون «گفتگوهای تنهایی» را ساخته بودم که آن هم با اقبال زیادی مواجه شد و خوشحالم این ویژه‌برنامه تحویل سال به این شکل با شوخی و طنز رو به رو شد.

وی در پایان درباره دیگر اشکال برنامه‌سازی گفت: برنامه ما بسیار متن محور بود درحالی که در برخی از برنامه‌ها مجری گاهی تا ۱۰ دقیقه از خودش حرف می‌زند و آنتن را با دعوت از ورزشکار و هنرمند پر می‌کنند اما ما چنین کاری انجام ندادیم. البته من به همه اشکال برنامه‌سازی احترام می‌گذارم ولی خودم اصل و اساس را روی متن می‌گذارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز