معاون خانه موسیقی:

هنرمندان در حمایت از سیل زدگان پیشتازی کنند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۸۳۴۰۷۴
هنرمندان در حمایت از سیل زدگان پیشتازی کنند
حمید رضا عاطفی از نشستی برای حمایت از سیل زد گان در خانه موسیقی خبر داد و گفت: هنرمندان پرچمداران حمایت از مردم در مواقع بحرانی باشند.

در گزارشی، فعالیتهای خانه موسیقی در حمایت از سیل زدگان مناطق لرستان و خوزستان از معاون خانه موسیقی حمید رضا نوربخش  جویا شدیم و  او به گفتگوی کوتاه پرداختیم.

حمید رضا نوربخش در این گفت و گو با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل زده گفت : خانه موسیقی اقدامات مفصلی را برای حمایت از این مردم در نظر دارد که قرار است در نشستی که روز چهارشنبه برگزار می شود تمامی این برنامه ها مورد بررسی قرار و طی برنامه ریزی هایی به مرحله اجرا برسند.

حمید رضا عاطفی گفت: هنرمندان پرچمداران حمایت از مردم در مواقع بحرانی هستند و باید که در صف اول برای کمک و یاری رساندن به مردم آسیب دیده باشند. 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان بسیاری اعلام آمادگی برای اجرای برنامه های خود به نفع سیل زدگان کرده اند گفت: خانه موسیقی آمادگی همکاری با این هنرمندان را اعلام کرده و لازم می داند که هر چه در توان دارد برای یاری رساندن به حادثه سیل انجام دهد. 

حمید رضا عاطفی در بیان اینکه مجوز های لازم برای برگزاری این کنسرت ها به چه نحوی صادر می شود گفت : باید که با حمایت انجمن های موسیقی و نهادهای ذیربط در شهرهایی که به برگزاری این نوع کنسرت ها برای حمایت از مردم بحران دیده مجوز های لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند. 

وی افزود: البته که باید برای دریافت این مجوزها موانع همیشگی را سهل تر کنیم تا هر چه زودتر به نتیجه لازم برسیم.

عاطفی در پایان گفت: فرصت کوتاهی را برای یاری رساندن به این افراد داریم و باید که به موقع گام های مناسب را برای التیام دادن به دردهای آنها برداریم.

 

 

نظر شما