در کانال کردی شبکه سحر؛

شهاب حسینی با شوق پرواز می‌آید

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۳۴۵۶۵
شهاب حسینی با شوق پرواز می‌آید
مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی «عباس بابایی» یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد، از کانال کردی شبکه سحر روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «شوق پرواز» با هنرمندی شهاب حسینی در سال ١٣٩٠ ساخته شد که زندگی سرلشکر عباس بابایی از دوران کودکی تا زمان شهادت را به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این خلبان مجاهد و با ایمان است.  این سریال به تازگی برای کانال کردی شبکه جهانی سحر دوبله شده  که سرپرستی دوبلاژ آن برعهده «فرزاد مشعوف»  است.

«یدالله صمدی» در مقام کارگردان این سریال برای ساخت این سریال از مجموعه‌ای از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بره برده است.

شهاب حسینی، شهرام حقیقت‌دوست، افسانه بایگان، الهام حمیدی، اکبر عبدی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، عباس امیری، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، محسن افشانی، بهزاد رحیم‌خانی، کوروش تهامی و زنده‌یاد حسن جوهرچی در این سریال زیبا ایفای نقش کرده‌اند.

«شوق پرواز» جایگزین سریال «دودکش»  شده است که پیش‌تر از این کانال پخش شد. پخش این مجموعه از روز سه‌شنبه 27 فروردین ساعت 3:30 بامداد به وقت تهران آغاز می‌شود. تکرار این سریال در ساعت های 9:45 و 15:30 خواهد بود.

نظر شما