بررسی سریال های موفق ماه مبارک رمضان؛

سیروس مقدم تهیه کننده عوض کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۵۹۹
سیروس مقدم تهیه کننده عوض کرد
سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم در ایام ماه مبارک رمضان سال 93 از شبکه یک سیما پخش می شد. این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ایام ماه رمضان سال 93 از شبکه یک سیما پخش شد.

داستان فیلم درباره زنی به نام مدینه (پریوش نظریه) است که همسرش در آب دریا غرق شده‌است و کارخانه به جا مانده از او را با پسر خوانده اش بهمن (مهرداد صدیقیان) که از بچگی او را بزرگ کرده‌است اداره می‌کند... عبدی(مهدی سلطانی) شریک کارخانه پس از مرگ جهان (آتیلا پسیانی)همسر مدینه مشکلاتی برای مدینه در کارخانه به وجود می آورد که در پی آن مدینه و بهمن قصد خرید سهم او را می کنند... بهمن برای حمایت از مدینه برای خرید سهم عبدی پول نزول می‌کند اما با مرگ عبدی همه چیز پیچیده می‌شود و مدینه و بهمن مجبور می‌شوند برای پرداخت پول‌های نزولی کارخانه را بفروشند... صاحب جدید کارخانه در ازای دادن سهمی از کارخانه به بهمن شرطی برای او می گذارد که انجام آن برای بهمن بسیار دشوار است...

مجید صالحی در نقش (عزیز)، پریوش نظریه (مدینه کاشانی)، شبنم مقدمی (روحی)، آتیلا پسیانی (جهان)، مهرداد صدیقیان (بهمن)، آناهیتا افشار (هانیه)، مهدی سلطانی (عبدی)، مریم کاویانی (مادر هانیه)، بهزاد فراهانی (بلبل)، رضا رویگری (شهرام)، لیندا کیانی (مینا)، شیوا ابراهیمی (پرستار)، سید مهرداد ضیایی (خسرو)، گلاره عباسی (بیتا)، آرام جعفری (سارا) از بازیگران این سریال بودند.

نظر شما