در پرس تی وی؛

مروری بر بی‌ثباتی سیاست‌های واشنگتن علیه ایران

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۷:۳۶
کد خبر: ۸۵۵۳۳۳
مروری بر بی‌ثباتی سیاست‌های واشنگتن علیه ایران
مروری بر روابط آمریکا با ایران و بی‌ثباتی سیاست‌های واشنگتن علیه ایران و همچنین نگاهی به فرهنگ خشونت در آمریکا عناوین موضوعات مورد بررسی در برنامه این هفته «ما مردم» در پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به تیراندازی اخیر در ایالت ویرجینیای آمریکا که منجر به کشته و زخمی شدن چندین نفر شد، به ارایه آمار سالانه 38 هزار نفر قربانی تیراندازی در آمریکا پرداخته و میزان خشونت در آمریکا و گسترش تیراندازی ها و جرائم مرتبط با حمل اسلحه در این کشور را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه به واکاوی علل افزایش خشونت در میان آمریکایی پرداخته و آن را به عنوان بازتابی از فرهنگ خشونت در این کشور معرفی می کند.

علل تمایل آمریکایی ها به استفاده از اسلحه برای کشتن دیگران، نگاهی به حوادت تیراندازی در آمریکا در طی سال های اخیر، نظرات مردم آمریکا درخصوص قوانین مربوط به حمل سلاح در این کشور و واکاوی تاثیر قوانین مربوط به حمل اسلحه در انتخابات سال 2020 آمریکا نیز از دیگر محورهایی است که در این زمینه مورد نقد و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

برنامه این هفته «ما مردم» همچنین به مرور اظهارات مایک پومپئو درخصوص مذاکره با ایران و راستی آزمایی این ادعاها پرداخته و روابط ایران با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

در این خصوص اقدامات کشورهای اروپایی در واکنش به اقدامات آمریکا و دخالت های عربستان و اسرائیل در روابط آمریکا با ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر جرالد هورن نویسنده و مورخ آمریکایی و دنیل کوالیک استاد حقوق بشر بین الملل دانشگاه پیترزبرگ آمریکا کارشناسان مهمان این برنامه هستند.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 18 خرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز