اولین گردهمایی «سوینا»؛

اکران «اجاره‌نشین‌ها» در سینمای ویژه نابینایان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۱:۲۰
کد خبر: ۸۵۸۲۱۱
اکران «اجاره‌نشین‌ها» در سینمای ویژه نابینایان
اولین گردهمایی «سوینا» (سینمای ویژه نابینایان ) با اکران فیلم «اجاره نشین ها» به کارگردانی استاد داریوش مهرجویی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این مراسم که با حضور جمعی از نابینایان و هنرمندان برگزار گردید فیلم سینمایی «اجاره نشین ها» با امکانات ویژه ی صوتی اکران شد. که مورد توجه واستقبال مخاطبان قرار گرفت.

گفتنی است که پخش فیلم همراه با توضیحات صوتی بر روی تصاویر فیلم صورت گرفته تا مخاطبان نابینا علاوه بر استماع دیالوگ ها و موسیقی فیلم، امکان تصویر سازی ذهنی صحنه ها را پیدا کنند. این اتفاق فرهنگی برای اولین بار در ایران صورت می گیرد و هر ماه یک فیلم بدین شکل اکران خواهد شد و پس از نمایش فیلم با حضور منتقدان حرفه ای سینما جلسه نقد و بررسی برگزار می گردد.

در اولین اکران این برنامه علاوه بر مخاطبان نابینا ،هنرمندانی از جمله (ترانه علیدوستی ، لاله اسکندری ،فواد صفاریان پور ،علیرضا آرا ،شهپر آرمات ، نیما رئیسی ، علیرضا لاجورد )حضور داشتند.

قابل ذکر است که این گردهمایی به همت «گلاره عباسی» بازیگر سینما و تلوزیون برنامه ریزی و برگزار شد. این گردهمایی با همکاری فیلم خانه مرکز فرهنگی راش برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز