با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

گواهی درجه یک هنری به هنرمندان تجسمی اهدا شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰:۴۰
کد خبر: ۸۶۰۰۱۱
گواهی درجه یک هنری به هنرمندان تجسمی اهدا شد
گواهی درجه یک هنری به هنرمندان تجسمی فیروزه گل‌محمدی، حبیب‌اله صادقی و مسعود نجابتی اهدا شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ ​مراسم اهدای درجه یک هنری به سه نفر از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی، عصر سه شنبه ٢٨ خرداد در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این برنامه که با حضور سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی؛ محمد طباطبایی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران و احمد صدری رئیس کمیته تخصصی هنری شورای ارزشیابی هنرمندان برگزار شد، گواهینامه‌های درجه یک هنری فیروزه گل‌محمدی، حبیب اله صادقی و مسعود نجابتی که در شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران تایید و تصویب شده بود، به این هنرمندان اهدا شد.

سید مجتبی حسینی در بخشی از این مراسم گفت: هنرمندان زمانی که مورد پذیرش خاص و عام قرار می‌گیرند و به اجماع می‌رسند، نیاز به هیچ گواهی‌نامه و مدرکی ندارند. سه هنرمندی که امروز در این محل حاضر هستند از سالها پیش مورد قبول خاص و عام بوده و به عنوان ستارگان هنر ایران درخشیده‌اند، اما این گواهینامه به جهت این که از گوشه‌ای از بزرگواری و آفرینشگری آنها قدردانی شود، به آنان اهدا می‌شود.

هادی مظفری نیز گفت: نکته مهم خوشنامی شما هنرمندان در عرصه هنر است و با اعتقاد کامل می‌گویم همه جا سخن از بزرگی و توانمندی شما در هنر است. افتخار ماست که امروز گواهی درجه یک هنری تقدیم شما می‌شود و به داشتن چنین قله‌هایی در هنر تجسمی کشور افتخار می‌کنیم.

سید محمد طباطبایی نیز در این مراسم گفت: امیدواریم که قدر و شان هنرمندان را بدانیم، این هنرمندان اعتبار خود را سال ها پیش در جامعه یافته اند.

احمد صدری نیز در ادامه گفت: عده ای اهل نظر هستند و افرادی در زمینه عمل متمرکزند، اما افراد و هنرمندانی هستند که اجماع نظر و عمل در آنان دیده می شود.

هنرمندان تجسمی

 

 

نظر شما