با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

جشنواره صنایع دستی ایران در هندوستان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۸:۴۸
کد خبر: ۸۶۲۴۳۹
جشنواره صنایع دستی ایران در هندوستان برگزار می شود
​جشنواره ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی ایران، ١٠ تا ١٥ تیرماه جاری با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در هندوستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ از سوی اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گروه هنری «سیمرغ» به سرپرستی و خوانندگی میثم قومورلو جهت شرکت در جشنواره ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی ایران در هندوستان از ١٠ تا ١٥ تیرماه جاری عازم این کشور خواهند شد.

این برنامه به منظور معرفی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و آشنائی سایر کشورها با موسیقی سنتی ایرانی با مشارکت خانه فرهنگ ایران در دهلی‌نو، سفارت ایران در دهلی‌نو و مرکز هنری فرهنگی ایندرا گاندی و با حضور دیپلمات‌های خارجی مقیم هند، نخبگان فرهنگی هند، مراکز فرهنگی ـ هنری هند، رسانه‌ها، روزنامه‌ها و آژانس‌های مسافرتی هند، رییس مرکز هنری ملی ایندرا گاندی هند و جوشی، مدیرکل شورای روابط فرهنگی هند، رییس دانشگاه جامعه  ملی ـ اسلامی هند برگزار می‌شود.

برنامه مذکور در سال اجتماعات مرکز هنری ملی ایندرا گاندی به مدت چهار روز اجرا می‌شود که در روز افتتاحیه گروه هنری سیمرغ به هنرنمایی می‌پردازد و سپس در روزهای دیگر، نمایشگاه هنر و صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

صنایع دستی ایران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز