در کانال بالکان شبکه سحر؛

«روایت نوزدهم» مستند ایرانگرد

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۶:۱۴
کد خبر: ۸۶۴۷۰۳
«روایت نوزدهم» مستند ایرانگرد
قسمت نوزدهم از فصل سوم مستند ایرانگرد ، به نام روستای پلکانی «سرآقاسید» در استان چهارمحال بختیاری با زبانگردانی و گویندگی عادل حاجی محمداویچ امشب از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جواد قارایی کارگردان و راوی اصلی مستند با بیان این واقعیت که در شهری مثل تهران به خاطر وجود پدیده گرمایش زمین ، فراوانی خودرو ، انواع وسایل گرمایشی ، اتوبان های قیراندود ، پشت بام های سیاه و کارخانجات صنعتی زمستان های کم بارش و تقریبا بدون برف را شاهدیم ، پس برای رسیدن به برف و نوستالژی زمستان قدم به مسیری سرد و پرچالش گذاشتم ، سفری به قلب رشته کوه های زاگرس در استان چهارمحال و بختیاری.

... هدف روستایی در دل کوه های زاگرس است که هنوز رنگ و بوی اصالتی عمیق از آن به مشام می رسد و برای رسیدن به آن باید از مسیرهای بسیار خطرناک و پرچالش عبور کرد ، چراکه بارش برف و کولاک باعث بسته شدن کامل مسیر می شود و حتی در صورت باز شدن مسیر، جاده ای پوشیده از برف و یخ در شیب تند رشته کوه های زاگرس در پیش خواهد بود....

قسمت نوزدهم روایت اول سفر به روستای پلکانی «سرآقاسید» در استان چهارمحال و بختیاری ، از فصل سوم مستند ایرانگرد دوشنبه 10 تیر ساعت 19:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز