در شبکه چهار سیما؛

مستند پرتره «بار دیگر، مردی که دوستش می داشتیم»

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۸۴۹
مستند پرتره «بار دیگر، مردی که دوستش می داشتیم»
مستند پرتره «بار دیگر، مردی که دوستش می داشتیم» که به زندگی نادر ابراهیمی می پردازد، روز جمعه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند «بار دیگر مردی که دوست می داشتیم» به کارگردانی محمدحسن یادگاری روایتی از زندگی و فعالیت های ادبی و مبارزاتی نادر ابراهیمی نویسنده و هنرمند شهیر معاصر است .

«بار دیگر مردی که دوست می داشتیم» که از برگزیدگان جشنواره مردمی عماراست ، در 60 دقیقه به گفت وگو با افرادی همچون کیومرث پوراحمد، ابراهیم حاتمی کیا، فرزانه منصوری (همسر نادر ابراهیمی)، اکبر عالمی، مصطفی رحماندوست و جمشید گرگین اختصاص دارد که هر یک از منظری به صحبت درباره عملکرد نادر ابراهیمی در دهه های مختلف تاریخ معاصر ایران می‌پردازند. 

این مستند  روز جمعه 14 تیرماه ساعت 14 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

گفتنی است نادر ابراهیمی با نگارش کتاب هایی چون: «ابن مشغله»، «ابوالمشاغل»، «یک عاشقانه آرام»،«چهل نامه کوتاه به همسرم»، «بار دیگر شهری که دوست می داشتیم»، «سه دیدار»، «آتش بدون دود» جزو یکی از نویسندگان پرفروش تاریخ معاصر ایران به شمار می آید و در عرصه های مختلفی چون فیلمسازی، خبرنگاری، ترانه سرایی، داستان نویسی کودکان، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی و تدریس هم فعالیت داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز