با تجلیل از حلقه‌های فامیلی برگزار می‌شود ؛

​اختتامیه دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده»

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۵:۵۴:۰۰
کد خبر: ۸۶۸۸۱۶
​اختتامیه دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده»
آیین اختتامیه جشنواره «فامیل چتر خانواده» با معرفی و تجلیل از حلقه‌های فامیلی فعال و برتر شهر تهران یکشنبه ۲۳ تیر در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده» با حضور سعید اوحدی رییس و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری و حلقه‌های فامیلی، با تجلیل از ۱۰ حقله فامیلی برتر، سه نفر ناظر و سه نفر تسهیلگر، یکشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.

دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده» همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۰ منطقه و با هدف گسترش شبکه فامیلی، هدفمند کردن دورهمی‌ها، شناسایی و فعال کردن ظرفیت‌های خانواده‌ها و ایجاد خوداتکایی در بین خانواده‌ها با شعار «شهر خدا؛ شهر همدلی» برگزار شد. در این جشنواره پروژه‌ها به صورت گروهی و توسط اعضای فامیل با اجرای مراسم‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی مانند مسابقه حفظ و قرائت قرآن، کارگاه سبک زندگی قرآنی، تجلیل از روزه‌اولی‌ها، شب شعر فامیلی، نشست نقد فیلم، مسابقات ورزشی، کارگاه مشاوره خانواده، مسابقه عکاسی، کوه‌پیمایی و... اجرا شد.

در دومین جشنواره فامیل چتر خانواده ۲۲۰ حلقه فامیلی شامل ۱۵۰۰ خانواده بیش از ۲۲۰ پروژه اجرا کردند که ۱۱۸ پروژه منتخب شد و در پایان از ۱۰ پروژه به عنوان پروژه‌های برتر با حضور سرحلقه‌های خود در مراسم اختتامیه تجلیل و تقدیر می‌شود.

سخنرانی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای قطعاتی توسط رسول نجفیان و محسن توسلی، نماهنگ پروژه‌های حلقه‌های فامیلی، پخش نماهنگ به مناسبت ولادت حضرت رضا (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم است.

 

 

نظر شما