مدیر پردیس سینمایی ایران مطرح کرد؛

گیشه ناموفق سینما با حذف بلیت‌های نیم بها/ هیچ‌کسی تا ساعت ۱۵ سینما نمی‌آید

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۷۰۹۶۱
گیشه ناموفق سینما با حذف بلیت‌های نیم بها/ هیچ‌کسی تا ساعت ۱۵ سینما نمی‌آید
حمیدرضا ناجیان مدیر پردیس سینمایی ایران می گوید: هیچ کسی تا ساعت سه بعد از ظهر در این فصل گرما سینما نمی آید، بنابراین با این وضعیت چشمم آب نمی خورد در این تایم سینماها گیشه موفقی داشته باشند.

حمیدرضا ناجیان، مدیر پردیس سینمایی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به پیش بینی خود از وضعیت فروش گیشه با نیم بها شدن بلیت سینماها تا ساعت 15 گفت: این طرح از اول مردادماه در تمام سینماها اجرایی می‌شود اما من پیش بینی خوبی نسبت به آن ندارم و معتقدم باید طرح‌هایی دائمی برای مخاطبان ایجاد کنیم تا سردرگم نشوند وگرنه طبق تجربه، این طرح‌های موقتی هیچ تاثیر مثبتی بر فروش سینماها ندارند.

وی ادامه داد: هیچ کسی تا ساعت سه بعدازظهر در این فصل گرما سینما نمی‌آید، مگر باتوجه به اینکه سه ماه تعطیلات تابستانی برای بچه‌های محصل است؛ مادرانِ خانه‌دار دست آنها را بگیرند و برای دیدن فیلم خاصی به سینما بیایند که بعید می‌دانم تعداد آنها هم به حدنصاب برای اکران فیلم برسد. در هر حال من چشمم آب نمی‌خورد در این تایم گیشه موفقی داشته باشیم.

ناجیان با اشاره به اینکه نیم بها بودن بلیت سینماها در روز  سه شنبه موفق بوده؛ گفت: نیم بها بودن روزهای سه‌شنبه به طور کامل بین مردم جا افتاده و ما در این روز فروش خوبی داریم و حضور متفاوت مردم را کاملا حس می کنیم. در مقابل نیم بها بودن روزهای شنبه به دلیل اینکه تبلیغات مناسب و وسیعی انجام نگرفت هیچ تاثیری در فروش ما نگذاشت. معمولا سینماها تا ساعت 3 اصلا سانس ندارند مگر اینکه برای مدارس اکران ویژه صورت گیرد. انجمن صنفی باید شرایط مخاطب را در نظر گیرد و بر اساس آن طرح‌های خود را اجرا کند، اگر این طرحِ جدید حداقل تا ساعت 17 عصر بود شاید اوضاع کمی متفاوت می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز