در شب عید قربان از کانال اردوی شبکه جهانی سحر؛

امین زندگانی و الهام حمیدی در «راه بهشت»

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۶:۳۹
کد خبر: ۸۸۳۴۱۹
امین زندگانی و الهام حمیدی در «راه بهشت»
فیلم سینمایی «راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده امشب در شب عید قربان از کانال اردوی شبکه جهانی سحر به نمایش درمی آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «راه بهشت» فیلم تاریخی سینمایی است که محمدتقی انصاری فیلمنامه آن را نوشته و علاوه بر آن تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است ؛ «مصعب‌بن عمیر » پسر اشراف زاده اهل مکه که تمام دختران آرزوی زندگی با او را دارند ، دل در گروی دختری بادیه نشین به نام «زلفا» داده است . وی به خوبی می داند که ازدواج با زلفا که یک بادیه نشین است ، غیر ممکن است اما پیام محمد امین (ص) که حالا خود را رسول خدا معرفی می‌کند ولوله‌ای در جان اشراف‌زاده انداخته است‌...

امین زندگانی، رضارویگری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، جواد طاهری، حسن اسدی، حسین توشه، افسانه ناصری، سحر آربین، فریبا طالبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «راه بهشت» را هادی زینعلی برای کانال اردو شبکه جهانی سحر دوبله کرده است. این فیلم از جمله تولیدات نمایشی شبکه جهانی سحر است که در سال 1390 ساخته شد. این فیلم جایزه بیرق طلایی (جایزه ویژه مصطفی عقاد) از بخش بین‌الملل سی‌امین جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری (حسن پویا) را از همین دوره جشنواره دریافت کرده است.

«راه بهشت» در شب عید قربان ساعت 21:55 به وقت تهران از آنتن کانال اردو پخش می شود و فردا بیست و یکم مرداد ساعت 2:49 دقیقه بامداد و 13:35 دقیقه بازپخش خواهد شد.

نظر شما