در پرس تی وی؛

گرامیداشت سالگرد پیروزی حزب ا... بر رژیم صهیونیستی

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۸۴۸۰۲
گرامیداشت سالگرد پیروزی حزب ا... بر رژیم صهیونیستی
برنامه ها و طرح های رژیم صهیونیستی برای منطقه و نقش برآب شدن همه این برنامه ها با شکست از حزب ا... در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی مروه عثمان با اشاره به آغاز جنگ رژیم صهیونیستی از طریق زمین، هوا و دریا علیه لبنان در تاریخ 10 جولای 2006 که تا 14 آگوست به طول انجامید و با شکست اسرائیل همراه بود، به نقد و بررسی حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی و نقش آن در تجاوزات این رژیم به لبنان، سوریه و دیگر کشورهای منطقه می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی علل پیروزی حزب ا... لبنان بر ارتشی که خود را قوی ترین ارتش منطقه می نامید، گزارش سازمان های حقوق بشری در مورد تلفات این جنگ که بخش زیادی از آنها غیرنظامی بودند را مورد بررسی قرار می دهد.

نگاهی به واکنش رسانه های جهان به حمله رژیم صهیونیستی به حزب ا... و زیرساخت های کشور لبنان، نگاهی به نقش حزب ا... در مبارزه با تکفیری ها در سوریه، بررسی هشدار سید حسن نصراله نسبت به حمله احتمالی بعدی رژیم صهیونیستی و مروری بر اظهارات وی درخصوص جنگ احتمالی آینده در سرزمین های اشغالی نیز از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 26 مرداد از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

نظر شما