در پرس تی وی؛

نگاهی به تغییر قوانین اسلحه در آمریکا

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۳:۲۱
کد خبر: ۸۸۵۸۰۹
نگاهی به تغییر قوانین اسلحه در آمریکا
واکاوی تیراندازی های اخیر در آمریکا و بررسی ادعاهای ترامپ درخصوص گفت و گوها برای تغییر قوانین اسلحه در این کشور در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با نگاهی به دو حادثه تیراندازی اخیر در آمریکا که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر و مجروح شدن بیش از 50 نفر شد، به نقد و بررسی نظرات تحلیلگران مبنی بر تاثیر سیاست های ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری و سخنان تبعیض آمیز وی در موقعیت های مختلف بر بروز این حوادث می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن بررسی واکنش ترامپ درخصوص نقش سیاست های وی در بروز این خشونت ها، سخنان اخیر وی در رابطه با مذاکره با رهبران کنگره درخصوص اصلاح قوانین مربوط به حمل سلاح و بررسی پیشینه متقاضیان خرید اسلحه را مورد بحث و واکاوی قرار می دهد.

کنکاش در نقش لابی های اسلحه مانند انجمن سلاح آمریکا در گفت وگوهای مربوط به تغییر قوانین خرید و حمل اسلحه در این کشور، میزان جدی بودن ترامپ برای اصلاح قوانین مربوط به حمل سلاح در آمریکا و مروری بر نظرات مردم آمریکا درخصوص قوانین حمل اسلحه و ضرورت اصلاح این قوانین از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«ما مردم» در ادامه به نقد و تبادل نظر پیرامون حمایت بیش از نیمی از نمایندگان دموکرات آمریکا برای استیضاح ترامپ پرداخته و با اشاره به احتمال استیضاح ترامپ قبل از انتخابات سال 2020 به نقد تاثیر سیاست ها و سخنرانی های نژادپرستانه ترامپ بر انتخابات سال آینده میلادی خواهد پرداخت.

مایلز هونیگ، تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال اجتماعی و فرد کلونسکی، معلم بازنشسته و وبلاگ نویس، کارشناسان مهمان این برنامه هستند.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی امروز شنبه 26 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز