پس از محرم و صفر به سینما می‌آید؛

«۲۳ نفر»، اتفاقی متفاوت در سینمای دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۴:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۹۷۳
«۲۳ نفر»، اتفاقی متفاوت در سینمای دفاع مقدس
فیلم سینمایی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده پس از ماه محرم و صفر در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «23 نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد که جایزه سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی به این اثر سینمایی رسید.

مجتبی فرآورده پیش از این ساخت فیلم‌های سینمایی «ترکش‌های صلح» و «ملک سلیمان» را در کارنامه خود به عنوان تهیه‌کننده داشته و «23 نفر» یکی دیگر از آثار این تهیه‌کننده به حساب می‌‍آید که با توجه به بازخورد این فیلم در جشنواره فیلم فجر می‌توان جدیدترین اثر مجتبی فرآورده و مهدی جعفری را از فیلم‌های پرفروش سینما در حوزه دفاع مقدس دانست.

«23 نفر» یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمایی کشور در حوزه دفاع مقدس است که قطعاً می‌تواند توجه منتقدان و مخاطبان عام را نیز به خود جلب کند.

«۲۳نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

سازندگان فیلم سینمایی «۲۳ نفر» عبارتند از تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی، جلو های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز، مدیر تولید: رضا زنجانیان، عکاس: محمد بدرلو، مشاوران: احمد یوسف‌زاده، محمد ساردوئی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز