به بهانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛

«مل مل» در راه اصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۸۳۹
«مل مل» در راه اصفهان
برنامه «مل مل» امسال نیز، همچون سالهای قبل در «جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان» در شهر اصفهان پوشش رسانه ای فعال خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمود سلامیان تهیه کننده برنامه «مل مل» با بیان اینکه، بیش از چهار سال است که برنامه «مل مل» رکورددار پوشش رسانه ای جشنواره کودک و نوجوان است است، گفت: بیشترین زمان پوشش خبری را از این جشنوراه این برنامه داشته است.

تهیه کننده «مل مل» در ادامه افزود: دو آیتم ویژه جشنواره در برنامه داریم که توسط «مل مل» و گلی اجرا می‌شوند؛ بخش اخبار و حاشیه جشنواره که با زبان طنز مطرح می‌شود و بخش بعدی قصه گویی است که هر روز در برنامه با کمک بچه‌های حاضر یک قصه پیشنهادی با پیام آموزنده خلق می‌شود و سپس قصه به یک فیلمساز سینمای کودک پیشنهاد خواهد شد که اگر قابلیت داشت با تبدیل قصه به فیلمنامه؛ فیلمی در ژانر کودک تولید شود.

سلامیان در ادامه گفت: «تفکر نقادانه کودک» محور برنامه «مل مل» در جشنواره امسال خواهد بود. سعی در این است تا بچه‌ها آموزش ببینند، شکل ظاهری و حتی محتوایی فیلم را نقد کنند و همچنین تشویق بشوند به کار خلاقانه، به طور مثال با ساخت فیلم کوتاه با اعضای خانواده توسط گوشی تلفن همراه در زمینه خلاقیت و پرورش آن کار کنند.

این تهیه کننده با بیان اینکه هر روز در برنامه یکی از فیلم های خوب جشنواره را معرفی خواهیم کرد، افزود: برنامه «مل مل» از 28 مرداد تا 4 شهریور هر روز به مدت 54 دقیقه از محل جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان ساعت 16 روی آنتن خواهد رفت و فیلمسازان، بازیگران و همچنین کودکان و نوجوانان شهر اصفهان در برنامه حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز