«منطقه مالی» در هیسپان تی وی بررسی می کند:

تهاجم ترامپ به قلب زندگی مردم ونزوئلا

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۹۶۴۷۴
تهاجم ترامپ به قلب زندگی مردم ونزوئلا
برنامه «منطقه مالی» در شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته دخالت ها و تهاجم ترامپ به ونزوئلا و بلوکه شدن اموال این کشور را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رئیس جمهور آمریکا با صدور فرمانی در راستای محاصره اقتصادی ونزوئلا، همه اموال و دارایی های این کشور در آمریکا را بلوکه کرد.

ونزوئلا از سازمان ملل متحد درخواست کرد تا با تهاجم ترامپ مقابله کند. زیرا تصمیمات اخیر او موجب نقض حقوق بشر در سطح کلان حقوق بشر شده است و به تبع تمام مردم ونزوئلا را تحت تاثیر قرار داده است به خصوص حق مردم در دسترسی به تغذیه مناسب. این اعتراض پس از صدور دستوری از جانب ترامپ مبنی بر بلوکه شدن اموال ونزوئلا، صورت گرفته است. از سوی دیگر اتحادیه اروپا نیز مخالفت خود را به نوعی نسبت به اجرای این فرمان های بازدارنده فراسرزمینی نشان داده است.

برنامه سیاسی- اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنج‌شنبه‌ها در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10:00 و 14:30 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز