مدیر پردیس سینمایی ایران مطرح کرد؛

مردم فیلم خوب می‌خواهند نه بلیت نیم بها!

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۳:۲۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۷۰۹۶
مردم فیلم خوب می‌خواهند نه بلیت نیم بها!
حمیدرضا ناجیان مدیر پردیس سینمایی با اشاره به نیم بها بودن سینماها در روز ملی سینما ایران گفت: نیم بها کردن بلیت راه حل مناسبی برای کشاندن مردم به سینما نیست. مردم دوست دارند فیلم خوب ببینند این درحالی است که این روزها هیچ فیلم خوب و قوی اکران نمی شود.

حمیدرضا ناجیان، مدیر پردیس سینمایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت استقبال مخاطبان از نیم بها بودن بلیت سینماها در روز ملی سینما گفت: متاسفانه روز خوبی برای نیم بها شدن بلیت‌ها درنظر گرفته نشد، به همین دلیل هیچ استقبالی از سوی مردم صورت نگرفته و پیش بینی می شود تا آخر وضعیت مساعد نباشد.

وی ادامه داد: به نظر من اصلا نیم بها کردن بلیت راه حل مناسبی برای کشاندن مردم به سینما نیست. مردم دوست دارند فیلم خوب ببینند این درحالی است که این روزها هیچ فیلم خوب و قوی اکران نمی شود.

مدیر سینما ایران با پیشنهاد به شورای صنفی نمایش بیان داشت: یکی از بزرگترین اشکالات مدیریتی ما این است که تمام فیلم های خوب را پشت سر هم اکران می کنیم. درحالی که باید فیلم ها را گلچین کرده و در 12 ماه سال آنها را به نوبت روی پرده ببریم تا سینما از لحاظ گیشه آسیب نبیند نه مثل امسال که نیمه اول سال فروش بسیار خوبی داشتیم اما در نیمه دوم سال طبق پیش بینی ها و شواهد به شدت اُفت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز