به بهانه سالگرد دفاع مقدس در شبکه پرس تی وی؛

«مناظره انقلاب اسلامی» از جنگ ایران و عراق می گوید

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۹۹۷۴۴
«مناظره انقلاب اسلامی» از جنگ ایران و عراق می گوید
«جنگ ایران و عراق» عنوان برنامه ای از مجموعه برنامه «مناظره انقلاب اسلامی» است که به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پورانوری ضمن اشاره به شروع جنگ بین دو کشور همسایه ایران و عراق در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ ، روابط دو کشور پیش از جنگ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 این برنامه که موضوع جنگ هشت ساله ایران و عراق را با حضور مارک وبر و ابراهیم رحیم پور از کارشناسان مسائل سیاسی خاورمیانه مورد بررسی قرار  می‌دهد در ادامه به واکاوی تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این جنگ پرداخته و واکنش جامعه بین الملل نسبت به آن را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

پایان جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ نیز یکی دیگر از محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«مناظره انقلاب اسلامی» مجموعه ای ۱۳ قسمتی است که به بحث و گفت تو پیرامون مسائل مرتبط با انقلاب اسلامی از جمله پیام انقلاب اسلامی به جهانیان، انقلاب اسلامی و رژیم صهیونیستی، اختلاف های جمهوری اسلامی و اعراب،انقلاب اسلامی و حقوق بشر و انقلاب اسلامی و مسائل هسته ای و ... می پردازد.

«جنگ ایران و عراق» جمعه 29 شهریور ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 13:00 ، یکشنبه ساعت 11:00 ، دوشنبه ساعت 06:00 ، سه شنبه ساعت 01:00 بامداد روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز