«همچنان که می مردم» در سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۰:۴۳
کد خبر: ۹۱۳۴۷۹
«همچنان که می مردم» در سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا
پس از حضور در جشنواره های معتبری همچون ونیز، شیکاگو و شانگهای، «همچنان که می مردم» در تازه ترین حضورهای بین المللی خود در دو جشنواره سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، چهل و سومین جشنواره بین المللی سائو پائولو از تاریخ ۲۵ مهر تا ۸ آبان ماه (۱۷ تا ۳۰ اکتبر) در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در بخش چشم انداز بین الملل این جشنواره به نمایش درخواهد آمد. جشنواره سائو پائولو از جشنواره های معتبر آمریکای جنوبی ست که به موسترا (Mostra) معروف است.

همچنین، چهل و یکمین جشنواره بین المللی اِفِبو از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه (13 تا 19 اکتبر) در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» در بخش مسابقه فیلمهای اول و دوم جشنواره به نمایش در آمده و برای دریافت جایزه ویژه این بخش با شش فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بلژیک، سوییس و لهستان به رقابت خواهد پرداخت. جشنواره اِفِبو هر ساله در شهر پالرمو برگزار می‌شود.

«همچنان که می مردم» پیش از این در بخش رقابتی افقهای جشنواره ونیز، بخش رقابتی کارگردانان نوین جشنواره شیکاگو، بخش مسابقه بین الملل جشنواره کرالای هند، و بخش رقابتی استعداد های نو جشنواره شانگهای حضور داشته است و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری از این جشنواره بوده است.

پخش بین المللی فیلم «همچنان که می مردم» به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

. «همچنان که می مردم» اولین فیلم سینمایی مصطفی سیاری است. این فیلم محصول موسسه فرهنگ فیلم تهران با بازی نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد و محمد ربانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز