مدیر پردیس سینمایی آزادی:

تاثیر اکران مردمی در فروش فیلم مقطعی است!

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۳۱۷
تاثیر اکران مردمی در فروش فیلم مقطعی است!
مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: تاثیر اکران مردمی بر فروش فیلم ها به صورت مقطعی و جزئی در همان روز اکران است، به این دلیل که مخاطبانی که علاقمند به دیدن هنرمندان محبوبشان هستند در آن روز به سینما می روند.

سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینمایی آزادی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با تاثیر اکران‌های مردمی در خصوص جذب مخاطب برای فیلم‌ها گفت: برخی از اکران‌هایی که برگزار می‌شوند بسیار استاندارد و داخل چارچوب جامعه قرار دارند و تعداد اندکی از آن‌ها مشکل دارند. این موضوع وجود اکران مردمی در تمام دنیا وجود دارد و در تمامی جشنواره‌های معتبر بین‌المللی فیلم‌هایشان افتتاحیه دارند و در مراسم‌هایشان رنگ و بوی سنن وفرهنگ خود را حفظ می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: تاثیر اکران مردمی بر فروش فیلم به صورت مقطعی و جزئی در همان روز اکران است  به این دلیل که مخاطبانی که علاقمند به دیدن هنرمندان محبوب‌شان هستند درآن روز  به سینما می‌روند. در واقع میزان فروش بستگی به محتوا فیلم و اینکه تا چه میزان آن اثر نمایشی توانایی جذب اقشار گوناگون را دارد.

نوروزی تاکید داشت: اکران‌های مردمی اثر مقطعی و روزانه در ارتباط با فروش فیلم‌ها دارند و اثر ماندگار و جاودانه‌ای نمی‌گذارند و اینگونه نیست اگر فیلمی اکران مردمی خوبی داشته باشد فروش فیلم افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من سینمای ایران ستاره محور نیست، ضعف های بنیادینی در حوزه تولید دارد و تا این ضعف ها رفع نشوند باقی چیزها همانند یکدیگر است. 

نوروزی در پایان گفت: از تولید تا زمانی که فیلم اکران شود ممکن است این ضعف ها در زمان اکران هم دیده شوند. اساسا در تمام دنیا ابزارهای تبلیغاتی متنوعی برای عرضه فیلم هایشان در نظر می گیرند و صرفا اکران مردمی نیست و باید کمپین تبلیغاتی هر فیلم را بررسی کرد و نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کرد. لزوما اکران مردمی باعث بالاتر رفتن فروش یک فیلم نمی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز