«عکس های تکان دهنده» از هیسپان تی وی نمایش می دهد؛

عکس تکان‌دهنده کودک سرطانی در آغوش مادر

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۹:۰۳
کد خبر: ۹۲۴۰۶۱
عکس تکان‌دهنده کودک سرطانی در آغوش مادر
برنامه «عکس‎های تکان‎دهنده» (Fotos que sacuden al mundo) که هر هفته از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می‌شود، در این قسمت به عکسی ماندگار از کودکی سرطانی و مادرش می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این قسمت از برنامه «عکس های تکان دهنده» در مورد ماجراهای مادری آمریکایی است که فرزند نوجوانش را در مبارزه با بیماری سرطانش همراهی می کند و در مدت زمان اندکی که از زندگی فرزندش باقی مانده به او شادی، امید و مهربانی می بخشد. 

رنه سی بایر در سال 2007 برای سری عکس های غم انگیزی که از رابطه یک مادر با فرزند 10 ساله مبتلا به سرطانش گرفته بود، جایزه پولیتزر را به دست می آورد.

رنه سی بایر در سال 1958 در نیویورک به دنیا آمد. وی فعالیت حرفه ای خود را در سال 2003 با عکاسی مستند آغاز کرد و از ابتدای فعالیت اش با زندگی سیندی فرانسوی و فرزند بیمارش درگیر شد.

او با بازنمایی عشق بی قید و شرط یک مادر به فرزندش در سال 2007 جایزه پولیتز را به دست آورد؛ عکس هایی که از یک طرف چهره غم انگیز مرگ را در بدن رها شده کودک بیمار نشان می داد و از سوی دیگر عشق مادرانه و بی نهایت سندی فرانسوی و پشتیبانی او از فرزندش را.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت 1:45 به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات 4:45، 13:45 و 20:15  ، جمعه ساعت 10:15 و یکشنبه ساعت 4:15 و 20:45 روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

نظر شما